21 June 2026
Ολοκλήρωσαν την παρουσία τους στη Bronze League οι Παίδες του Ολυμπιακού!
Οι Παίδες της Ακαδημίας πόλο του Ολυμπιακού, ολοκλήρωσαν την παρουσία τους στην τελική φάση της Bronze League, η οποία διεξήχθη στο κολυμβητήριο Πειραιά το τριήμερο 19-21 Ιουνίου.
Η ομάδα του Ολυμπιακού έκλεισε τη φετινή της πορεία με απολογισμό δύο νίκες και δύο ήττες, παρουσιάζοντας θετική αγωνιστική εικόνα και αποκτώντας σημαντικές εμπειρίες σε ένα ανταγωνιστικό τουρνουά.
Στην πρεμιέρα της διοργάνωσης, την Παρασκευή 19 Ιουνίου, οι «ερυθρόλευκοι» επικράτησαν του Τρίτωνα Αμαρουσίου με 24-5. Τη δεύτερη ημέρα των αγώνων σημείωσαν τη δεύτερη νίκη τους, κερδίζοντας τον ΑΟ Ιωνικό με 12-8, ενώ γνώρισαν την ήττα από τον ΓΣ Περιστερίου με 12-11 σε ένα αμφίρροπο παιχνίδι. Στην αυλαία της διοργάνωσης, την Κυριακή 21 Ιουνίου, ηττήθηκαν από τον ΝΟ Βουλιαγμένης με 21-4.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα των Παίδων στην Bronze League:
Παρασκευή 19 Ιουνίου
Ολυμπιακός ΣΦΠ – Τρίτων Αμαρουσίου 24-5
Σάββατο 20 Ιουνίου
ΑΟ Ιωνικός – Ολυμπιακός ΣΦΠ 8-12
Σάββατο 20 Ιουνίου
Ολυμπιακός ΣΦΠ – ΓΣ Περιστερίου 11-12
Κυριακή 21 Ιουνίου
ΝΟ Βουλιαγμένης – Ολυμπιακός ΣΦΠ 21-4